1.0
Details
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
0 comments

Ordered Pulaski curio cabinet over 2 months ago back in May.This company/scammer like to tease a lot stating that your order is on your way or coming soon.

I waited patiently for many weeks and I finally cancelled the order. They gave the confirmation of my cancellation and mentioned that it will take 7 to 10 business days for the refund to appear in my account. I've waited over 2 weeks and I still didn't see the refund. I sent an email regarding to the refund and they responded exactly the same way....."Refund has been requested on your order and you'll be refunded in 7-10 business days." AGAIN...lol.

I didn't hear from them again when I stated "I want my refund immediately". This is not a legitimate company as you know and I never had such a trouble with my order. Please don't play this old games with me and to others.

I will make sure that I get fully refunded.I could write longer but what's the point.

Review about: Delivery Service.

Reason of review: Problem with delivery.

Monetary Loss: $350.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Have not received my order.

Had an Experience with Cymax Stores?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like

Cymax Stores - Canadian shoppers beware of EXTRA FEES Cymax Stores "CYMAX is a scam. They say their office is in Burnaby B.C. Canada and FREE SHIPPING. When you get to the check out the price magically doubles with shipping and..." Read more Cymax Stores - Complete product dissatisfaction and insult to injury upon attempting to return Cymax Stores "I purchased a "Hester Heights" bed headboard from CYMAX on March 21, 2015 in the amount of $165. It took a couple of days to ship and a week or so..." Read more Cymax Stores - Looking for justice in Ormond Beach, FL Cymax Stores "I don't recommend ordering from this company. I ordered the Bush Cabot Collection. The L Shaped Computer Desk and 2 Drawer Lateral File Cabinet arrived damaged. I truly don't know..." Read more Cymax Stores - Un-fullfilled purchase agreement Cymax Stores "On Date: Oct 20, 2011 21:54:44 PM I purchase the Linon Twin over Twin Wood Bunk Bed in White Finish, Order #: VRC121-4957911 The package was delivered and was never opened..." Read more Time Warner Cable - Zero help when you call Time Warner Cable "On not one but two separate occasions I have received calls and voicemails from time warner cable after 9pm. FTC mandates do not permit calls before 8am and after 9pm...." Read more Firestone Complete Auto Care - Wynnwood Firestone State Inspection Scam Firestone Complete Auto Care "1. They choose something, for a fail, they thought the customer would not be able to check while driving or upon parking: a fool-proof scam. It has happened each time..." Read more I Am A Mother To An Angel - NO RESPONSE I Am A Mother To An Angel "My 1st purchase was made 4/29/17. I did not start emailing request for updates on my order until 8/17. which I emailed 3 times before finally getting a response of.."There..." Read more Whirlpool - Really upset can't believe product last only 2 years Whirlpool "2 days ago my cabrio washer machine stop working. Was washing some clothes the machine start making this weird loud noise and had some weird smell i notice today the..." Read more