Not resolved
1 comment

DISENCHARMED/ENCHANTED!! I ordered a Catnapper Cortez Loveseat ($730.27) on 1-23-2012, my checking acct. was debited for the amount on 1-27-2012 and delivery was promised no later than 2-8-2012. Well today is 2-9-2012 and still no Loveseat. Cymax told me that the delivery service 'Ontime Deliveries' of Columbia, SC: 803-739-2009. had received the Loveseat and the delivery service (Ontime Services in Columbia, SC) claims they hadn't received the Loveseat. Persons I have spoken with at Cymax seem nonchalant about the whole messed up schedule and I am becoming quite angry with their mismanagement, not to mention that they have as of yet not mentioned any kind of conciliatory something or the other for me as gift for their mishandling of me the customer. And the following is what I found on the web site listed below, !more of the same!:

http://www.getpayback.com/furniture/cymax-furniture-home-decor/

DO NOT BUY FROM CYMAX

I ordered a sofa from Cymax on October 23rd. Today is November 21st and still do not have a sofa. It was picked up by a trucking company, Home Direct USA, on the October 31st. It got as far as IN and never left there. When I called both locations all I got was the run around. When I asked that cancel the order this is the statement I get:

Thank you for your order with Cymax Stores. It has been brought to my attention that you are interested in returning the Lifestyle Solutions Napa Casual Convertible Sofa in Beech that you ordered. We are sorry to hear that you do not wish to keep the item you purchased.

Since the item is still in transit to you, it can either be refused or accepted at delivery. Should you choose to refuse your order you will be credited as per the attached information once the items are received back at the designated warehouse. Please be advised that any return shipping fees charged by our carrier will be deducted from your refund. Should you accept the delivery and decide you wish to continue with the return please contact us with 10 days of delivery so we may send you the complete return instructions.

Please find below a breakdown of the credit due as per our Standard Return Policy should you decide to refuse your item;

Original Purchase: $ 559.00

Restocking Fee: $ 139.75

Outgoing Shipping Fee: $ 135.61

Return Shipping Fee: $ 135.61

Total Refund Due: $ 148.03

We apologize for any inconvenience. Please do not hesitate to contact our customer service department at 1-866-740-9830 if you have any questions or concerns. For more information on the Standard Return Policy, please click here.

We look forward to your prompt response regarding this matter.

Thank you,

No acceptance that there is problem. If they had just showed that they were concerned and want to get it taken care of that would have been one thing, but nothing. Stay away from this store they will rip you off!

Cymax Stores USA

21586 Atlantic Blvd Unit 140

Sterling, Virginia 20166

(866)740-9830 | www.cymax.com

What now?!!! Debbie Young 2_9_2012

Had an Experience with Cymax Stores?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#499629

I Have Been a Vendor for Homedirectusa for over a Year and i Terminated my Contract Due to the Way they were treating there customers.This Company # 1 Doesn't like to PAY per there contract they want you to drive out of there way for 20 dollars and carry a 200 pound item and that is not what contract reads.

So to all consumers i can RELATE they don't like to Communicate and pay there Vendors who does the deliveries.

So PLEASE take my advice as a Business Owner if they are treating someone that works for them BAD.THEY will TREAT CUSTOMER BAD.

You May Also Like

Cymax Stores -  Fraudulent Misrepresentation in Website Description.  No customer service response at all Cymax Stores "Outrageous...a place to never buy from again. After a conspicuously fraudulent misrepresentation in regard to material used in a product, and then having that product (wall mounted) fall off the..." Read more Cymax Stores - Fashion Bed Casey Wood Daybed Review from Lincoln, Montana Cymax Stores "Horrendous is all i can say, NEVER AGAIN i also have to send pictures what a horrible experience. ..." Read more The worst experience with Cymax stores Cymax Stores "We ordered a bed through Cymax, it came in wrong color (we wanted white, they sent brown). Then, we sent an inquiry for the replacement of that part, and we..." Read more Cymax Stores - Charged for item Aug 9, Status has shown "Pending", Customer Service hates me Cymax Stores "Ordered Crosley Furniture Alexandria Expandable Bar Cabinet in Classic Cherry Finish. I was charged $450.00 with lightning speed on August 9, 2014. That is when the order slowed down..." Read more FEMA - What tha..... TALK ABOUT GETTING IT. FEMA "I WAS RAN OVER BY A RENTA CENTER TRUCK 12 27 2016 after three monthes of phyisical theraphy two spine surgeries i learned to walk again well i took a..." Read more Grand Furniture - Cheap Grand Furniture " Literally the worst bed frame I ever brought in my life, 2 months after having the bed frame it started to fall apart. The screws are loose, the wood..." Read more Forest River - 40,000 miles few problems Microlite 21 ft frbs Forest River "Bolt that runs the slide in and out breaks often repairs at factory were very very good. Had repairs done while taking a plant tour. Not all divisions are the..." Read more Top Top Renovation LLC is Top Top Unprofessional Top Top Renovation Llc "In mid-September 2017, we needed a handyman to do a series of home improvement work in our Fort Lauderdale, Florida house. Improvements would include dry wall repairs, install new bedroom..." Read more